close

西灣河嘅太安樓係有台灣小士林之稱, 你地有無試過呢!

收工唔知食咩, 老公話試吓太安樓新開嗰間抄粉麵啦 (因為有晚見 d 人坐哂出去街, 好似好好味咁)  , 就試試佢做晚餐啦。

其實呢個位之前係賣牛雜嘅, 都好出名㗎, 唔知點解會執咗。

雜錦材料都幾多㗎, 仲可以揀沙嗲汁同黑椒汁。 買咗2盒返屋企試吓。

老公呢盒就係雜錦抄麵, 但因為佢有張紙跟住, 打開就有 d 肉酸。

而我呢就係雜錦米粉, 齋睇就睇唔出有咩分別㗎, 正常嘅佢係有洋蔥, 芽菜同椰菜連同材料一齊抄嘅, 但我唔食洋蔥同芽菜 (呵呵)

睇返雜錦有 d 咩啦, 其實我食得出同見得到就有紅腸, 魚片, 香腸, 火腿, 漢堡, 雞柳同牛肉。  最後可以加甜醬, 芝麻同辣醬。

雜錦抄粉麵堂食就$25, 外賣加多$1.  當然你可以自選材料啦。

講返食完係點啦, 其實太安樓裡面本身有一間呢 d 抄粉麵㗎啦, 我地由$19 食到宜家$26.  材料其實差唔多, 比較起嚟, 新呢間好咗2款醬汁一齊抄, 宜家抄得比較濕(我自己就鐘意無咁乾) , 好食嘅, 但食完就有 d 口乾要飲野囉, 有無味精就自己諗吓啦

地址係邊 :  太安樓A2-9 舖

☆☆☆☆☆☆☆

以上純粹個人感受及分享

☆☆☆☆☆☆☆

 
Facebook : 西莉亞美麗生部落 MsCelia Life
 
 
☆ Beauty Exchange                ☆ BlogSpot         ☆ Beautylife
☆ UBlog      ☆ TheZtyle        ☆ WeShare    

☆ OpenRice

 
 logo
 
Facebook Fan Page 不定時推出優惠同送禮, 快 d 去我嘅專頁Like 同 Share 俾朋友知啦!
Facebook 
 
歡迎邀約合作試用 ~ 出席活動 ~ 聯絡 ~
msceliabeaute@gmail.com
 
arrow
arrow

    msceliabeaute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()